Palvelut

Sosiaalinen media

Kirjoittanut Matti Lintulahti | 28.9.2023

Haluatko sitouttaa, saada uusia asiakkaita tai tehdä heistä brändilähettiläitä?

Tarvitsetko apua sometekemisen suunnitteluun ja aidosti liiketoimintaa hyödyttävän sosiaalisen median strategian luomiseen? Me autamme sinua niin suunnittelussa kuin somesisältöjen tuotannossa.

Mitä sosiaalisesta mediasta täytyy ymmärtää?

Yrityksille ja organisaatioille sosiaalinen media on nykyisin olennainen väylä tavoittaa asiakkaat ja yleisöt. YouTube, Facebook ja Instagram ovat jo tuttuja yritysten kuluttajamarkkinoinnin kanavina, Twitter ja LinkedIn puolestaan yritysmarkkinoinnin, TikTok ja Clubhouse uudempia. Omasta kohderyhmästä riippuu, mikä kanava on oikea.

Sosiaalisen median vahvuus on, että siihen pääsee kiinni nopeasti ja sisältöjä voi alkaa tehdä heti. Kääntöpuolena on erottautumisen vaikeus. Parhaimmillaan sosiaalisen median avulla löydetään uusia asiakasryhmiä ja sitoutetaan olemassa olevia asiakkaita brändilähettiläiksi. Huonoimmillaan panokset sosiaaliseen median hukkuvat päämäärättömään yksittäisten päivitysten tekemiseen.

Miksi somestrategia kannattaa?

Sosiaalinen media kannattaa miettiä tarkkaan. Se, mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella. Joka paikassa ja hypessä ei kannata olla mukana. Me autamme suunnittelemaan sisällöt tavoitteita tukeviksi ja valitsemaan oikeat kanavat ja tavat viestiä siellä missä asiakkaasi ovat.

Olemme kehittäneet monivuotisen kokemuksemme pohjalta mallin somestrategioiden luomiselle sekä tuloksellisen sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin pohjaksi. Koulutamme organisaatioita sosiaalisen median hyödyntämiseen ja tuotamme sosiaalisen median konsepteja ja sisältöjä asiakkaillemme.

Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.