Somekonseptien avulla saat ryhtiä ja tuloksia somessa viestimiseen.
Sosiaalisen median sisältökonseptit antavat selkeät raamit sille, mitä sosiaalisessa mediassa julkaistaan. Somekonseptien avulla yritykset saavat ryhtiä somessa viestimiseen.
Sisältökonseptit helpottavat somen sisällöntuotantoa ja niillä varmistetaan, että somesisällöt ovat tavoitteellisia ja brändiä vahvistavia. Hyvien sisältökonseptien ansiosta somen päivitysvastuuta voidaan jakaa laajemmalle organisaatiossa.
Meillä Kubossa somekonseptien luominen alkaa aina siitä, että selvitämme yhdessä asiakkaan kanssa sosiaalisen median käyttöön liittyvät tavoitteet ja siellä tavoitellut kohderyhmät. Kun tunnemme tavoitteet ja kohderyhmät, luomme somen palvelu- tai ostopolut. Niiden avulla näemme, millaisilla sisällöillä kohderyhmään kuuluvia voidaan tavoitella. Pidämme mielessä myös jokaisen kanavan ominaispiirteet, jotta somekonseptit ovat tehokkaita ja toimivia.
Somekonseptit ovat aina brändi-ilmeen mukaiset. Konseptikäsikirjassa määritellään jokainen konsepti tarkasti ja annetaan visuaalinen malli sen toteuttamisesta. Teemme asiakkaallemme myös mallipohjat konseptin mukaisten sisältöjen toteuttamiseen.
Monelle asiakkaallemme teemme itse avaimet käteen -periaatteella somenkonseptien mukaista sisällöntuotantoa. Jos päädymme tekemään asiakkaallemme sisältöjä, seuraamme jatkuvasti konseptien onnistumiselle asetettuja mittareita ja parannamme sisältöjä analytiikan avulla.
Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset joukko intohimoisia sisältömarkkinoinnin, viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.