Haku muuttuu, joten myös hakukoneoptimoinnin on muututtava. SEO:n rinnalle tarvitaan AEO, Answer Engine Optimization.
Tekoälyavusteiset hakukoneet, kuten ChatGPT Search, Copilot, Perplexity, Gemini Live, Siri ja Alexa etsivät suoria vastauksia käyttäjien kysymyksiin. Miten varmistat, että brändisi ja sisältösi löytyvät myös tekoälyhakujen vastauksissa?
Haluatko ymmärtää, miten tekoälyhakukoneet hakevat tietoa ja vastaavat käyttäjien kysymyksiin? Kaipaatko apua sisältöjen muokkaamiseen niin, että ne vastaavat suoraan käyttäjien kysymyksiin ja parantavat näkyvyyttäsi verkossa ? Kiinnostaisiko sinua oppia, miten Answer Engine Optimization (AEO) rakentuu perinteisen hakukoneoptimoinnin päälle?
Olemme Kubossa kehittäneet tehokkaan viestijöille ja sisällöntuottajille suunnatun 1,5–2 tunnin koulutuksen: Answer Engine Optimization – Miten suunnitella sisällöt tekoälyhakukoneille? Koulutus sisältää hyvän konkreettisen tietopaketin sekä käytännön harjoituksia, joiden lopputuloksena tiimisi pääse muokkaamaan verkkosivuston sisältöjä tekoälyä käyttävien hakukoneille optimoiduiksi.
Osallistujien palautteita koulutuksista:
“Oli sopivan käytännönläheinen koulutus ja pystyi jopa edistämään omia töitä samalla.”
“Selkeä koulutus ja kiinnostava aihe tietenkin! Perplexity oli itselleni uusi ja otan sen ehdottomasti testiin. Esititte hyviä konkreettisia esimerkkejä, jotka havainnollistivat esimerkiksi kysymysten asetteluja ja lähdelistauksia. Kiva kun oli etämahdollisuuskin.”
Kubo on strateginen ja luova sisältötoimisto, ja me kubolaiset olemme joukko intohimoisia viestinnän, markkinoinnin, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin asiantuntijoita. Olemme tunnettuja uusista ideoista, laadukkaasta työstä, inhimillisestä otteesta sekä tuloksellisesta viestinnästä ja brändin rakentamisesta.
Haluatko varmistaa, että sisältösi eivät vain löydy – vaan että ne myös tarjoavat vastauksia ja pääsevät esille tekoälyhakukoneissa? Ota yhteyttä, niin tulemme pitämään tehokkaan koulutuksen tiimillesi!