Markkinointi ja viestintä muutoksessa

Kubo-raportti 2023
Pyysimme suomalaisia, näkemyksellisiä markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoita kertomaan, mitkä asiat heidän kokemuksensa perusteella ovat muutoksessa markkinoinnin ja viestinnän alueella, ja millaisia haasteita ja mahdollisuuksia muutoksista avautuu.

Markkinointi ja viestintä muutoksessa -tutkimus

Haastattelujen perusteella löysimme kuusi toisiinsa tiiviisti linkittyvää teemaa. Digitalisaatio (1) toimii yhdessä asiakaskäyttäytymisen muutoksen (2) kanssa vahvana muutosajurina. Vastuullisen viestinnän ja toiminnan (3) sekä johdonmukaisen brändin ja asiakaskokemuksen (4) merkitys kasvavaa alati monimutkaistuvassa ympäristössä. Kanavien (5) ja sisältöjen (6) määrän kasvaminen vaatii selkeitä strategisia valintoja sekä markkinoinnin ja viestinnän prosessien uudenlaista tarkastelua.

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Näin sen teimme

Sehän kiinnostaa: Työmme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan