Joko olet valmis vuoteen 2016? Tässä nopea yhteenveto vuoden 2015 suosituimmista kirjoituksistamme tarinankerronnasta, sisältömarkkinoinnista ja oman median rakentamisesta.
Tervetuloa lukemaan pientä sisältömarkkinoinnin opastamme. Oppaamme jakaantuu kolmeen osaan. Ensimmäisessä kerromme miksi, toisessa miten ja kolmannessa inspiroimme valikoitujen kirjoitustemme keinoin. Lue opas…
Sisältömarkkinoinnin tekeminen on hauskaa. Samaan aikaan se on myös haastavaa. Onnistumiseen tarvitaan viisi taitoa, joiden löytämiseksi valitsimme viisi erilaista kirjaa. Lue kirjoja…
Tunnustan. Pidän todella paljon yhdestä asiakasjulkaisusta, niin sen kerran vuodessa tulevasta yli 100-sivuisesta printistä kuin verkkosivustosta. Luulenpa että jokaisella meistä on asiakasjulkaisujen joukossa oma salainen suosikki. Tässä minun ja perustelut sille. Lue perustelut…
Kaiken hypen keskellä kannattaa muistaa, että sisältömarkkinointi ei ole mikään uusi asia. Maailmalla sisältömarkkinointia on tehty 1800-luvun lopulta lähtien. Suomessakin sisältömarkkinointia on tehty vaikka kuinka kauan. Hyviä käytännön oppeja siis löytyy niitä etsiville. Lue lisää…
Toteutimme nyt toisena vuonna peräkkäin sisältömarkkinoinnin trendit kyselytutkimuksen Suomessa. Siihen vastasi 266 markkinointiviestinnän päättäjiin kuuluvaa henkilöä. Vastaajista 31% kuului yrityksen ylimpään johtoon, 22% keskijohtoon, 8% oli yrittäjiä ja 32% asiantuntijoita. Lue tulokset…
Milloin viimeksi olet saanut yhden päivän aikana yli 20 uutta kaveria, joiden kanssa olet jutellut samana päivän naamakkain? Taitaa olla todella harvinaista. Useimmille meistä näin ei ole tapahtunut sitten opiskeluelämän. Uskalla lukea lisää…
Tulevaisuudessa voittajat ovat ketteriä yrityksiä, jotka pystyvät ja uskaltavat hyödyntää median voimakkaan murroksen mukanaan tuomat mahdollisuudet, niin tunnetut kuin yllättävät. Yksi niistä on markkinointiviestinnän panostusten siirtäminen maksetusta mediasta omaan mediaan. Lue lisää…
Hyvin tehtynä sisältömarkkinointi on erinomainen väline yrityksen liiketoiminnan parantamiseksi. Väärin tehtynä sisältömarkkinointi on taas pelkkää rahojen haaskausta. Varo virheitä ja lue lisää…
Kun reilu vuosi sitten käynnistimme Kubon, halusimme lähteä nostamaan Suomea uuteen menestykseen. Halusimme tehdä tämän auttamalla yrityksiä löytämään ja kertomaan oman ainutlaatuisen tarinansa. Lue mitä Kubo tekee…
Miten kasvaa? Miten saada uudet asiakkaat innostumaan juuri sinusta? Tähän kysymykseen minulla on yksi vastaus: entä jos alettaisiin oikeasti ja aidosti auttaa asiakkaita. Helppo sanoa, vaikea tehdä. Lue lisää miten olemme auttaneet asiakastamme kasvamaan…