Figma asiakastyössä - syvän yhteistyön edut ja riskit
Figma on mullistanut monen visuaalisen suunnittelijan työn. Sen tiimityöskentelyyn tuomat mahdollisuudet ovat verrattomat.
Rikard
Lassenius
Figma on mullistanut monen visuaalisen suunnittelijan työn. Sen tiimityöskentelyyn tuomat mahdollisuudet ovat verrattomat.
Rikard
Lassenius
Pinterestissä yritykset voivat tavoittaa kuluttajia inspiraatiovaiheessa pitkäjänteisen sisältömarkkinoinnin avulla.
Vieraskynä
Minna Ristolainen
Hyvät sisällöt tuovat verkkokaupalle asiakkaita ja saavat heidät myös palaamaan sinne. Sisällöt ovat asiakaspalvelua.
Hanna
Kangasniemi
Kun yrityksellä on dokumentoitu sisältöstrategia ohjaamassa toimintaa, sisältömarkkinoinnin tekeminen tehostuu ja tulokset paranevat.
Matti
Lintulahti
Hyvä asiakasymmärrys, erinomainen käytettävyys ja laadukkaat kohderyhmiä palvelevat sisällöt ovat verkkokaupan resepti menestykseen. Digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama kertoo miksi.
Hanna
Kangasniemi
Kuka tahansa tai mikä tahansa tiimi voi olla hyvä ideanikkari, jos vain ideatuotannolla on oikeat olosuhteet ja sopivaa polttoainetta.
Elise
Levanto
Social Commerce -termillä tarkoitetaan sosiaalisen median ekosysteemin hyödyntämistä kaupallisesta näkökulmasta osana asiakkaan ostopolkua. Varsinainen ost
Vieraskynä
Minna Ristolainen
Miksi on liiketoiminnan tärkein kysymys. Se selittää tarinankerronnan ja sisältömarkkinoinnin supervoiman viestinnässä.
Matti
Lintulahti
Luovaa työtä tehdessä on helppo jumittua tietokoneen ääreen. Sormet juoksevat näppäimistöllä ajatuksen nopeudella samalla kun hiirellä klikkaillaan välileh
Vieraskynä
Mette Rönnberg
Asiakaskokemus, arvojen merkityksen nousu ja markkinointiteknologiat ovat bränditrendien ykkösluokkaa. Korona on vain vahvistanut niiden merkitystä.
Elise
Levanto
Uutiskirje on mainio väline asiakkaan tavoittamiseen. Useimmiten se on itse tilattu, koska aihepiiri kiinnostaa. Toimiakseen se pitää kuitenkin olla rakennettu aidosti asiakasta palvelevaksi, “sealed with a kiss”.
Hanna
Kangasniemi
Sisältöjen johtamisen strateginen lähestymistapa vastaa seuraaviin kysymyksiin: Miten sisältölähtöinen tapa toimia auttaa saavuttamaan tavoitteemme? Jos ja kun, missä aikataulussa? Lue blogistamme miten johtaa sisältöjä liiketoimintastrategian ja mittareiden avulla.
Jarmo
Hovinen