Mitä ajattelemme

Myrsky Kartio-lasissa

Iittalan brändiuudistus kuohuttaa suomalaisia. Tutustu Kubon perusteltuun näkemykseen rohkeasta uudistuksesta ja sen mahdollisesta hinnasta.

Markus Frey

Markus
Frey

Vastuullinen tekoälyn käyttö markkinoinnissa

Tekoälyn vastuullisuus markkinoinnissa: mikä on vastuumme markkinoijina tekoälyn käytössä ja millaisia vastuullisuusnäkökulmia tekoälyn käyttöön liittyy?

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

Miten onnistua markkinoinnissa?

Markkinoinnin onnistujia yhdistää usein brändiin panostaminen, selkeät tavoitteet ja mittarit, kohderyhmäymmärrys, luova rohkeus ja sopivat kumppanit.

Anna Kurkela-Vilén

Anna
Kurkela-Vilén

5 tapaa menestyä TikTokissa

TikTok-videoiden suosio kasvaa kovaa vauhtia ja niitä jaetaan myös muihin sosiaalisiin medioihin. Opi, mikä toimii TikTokissa ja mikä ei.

Vieraskynä Mette Rönnberg

Vieraskynä
Mette Rönnberg

Lounastreffit, kyllä!

Tai jos juttelet ensin mieluummin puhelimessa tai kysyt meilillä, sekin sopii.

Ota yhteyttä

Näin sen teimme

Sehän kiinnostaa: Työmme ja referenssimme!

Tutustu töihimme

Klikkaa ja tutustu millaisia olemme ja miten työskentelemme. Lupaamme, että kanssamme on mukava tehdä hommia.

Keitä me ollaankaan