Kubolle kultaa ja neljä kunniamainintaa kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa
Kubon suunnittelemat ja uudistamat asiakaslehdet niittivät kultaa ja kunniamainintoja kansainvälisessä Folio Awards -kilpailussa.
Voitto irtosi Toimihenkilöliitto ERTOn E>-jäsenlehdelle lehtiuudistusten sarjassa. Lisäksi lehti sai kaksi kunniamainintaa parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa. M2-Kotien asukaslehti M2 sai puolestaan kunniamaininnat parhaan ulkoasun ja parhaan kannen sarjoissa.
“Olemme todella ylpeitä ja iloisia Erton ja M2-Kotien lehtien menestyksestä Folio Awardseissa. Kiitos tästä kuuluu asiakkaillemme, jotka ovat luottaneet näkemykseemme”, Kubon luova johtaja Markus Frey sanoo.
Asiakasymmärrykseen perustuva design on aina ollut Kubon lähtökohta. Pyrimme ensin ymmärtämään asiakkaan maailmaa ja mietimme, mikä olisi paras tapa kertoa siitä.
“Palkinnot arvostetussa ulkoasukilpailussa ovat sen ansiota, että molempien lehtien kohdalla sisältösuunnittelu ja konseptointi tehtiin perusteellisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Kun suunnittelutyö on tehty kunnolla, visuaalinen ilmekin saadaan viritettyä tukemaan asiakkaan viestejä parhaalla mahdollisella tavalla”, Markus Frey jatkaa.
Toimihenkilöliitto ERTOn yritysilme ja mediakonsepti uudistettiin muista ammattijärjestöistä erottuvaksi ja myös nuoria puhuttelevaksi. Uuteen E>-mediakonseptiin kuuluu 4 kertaa vuodessa ilmestyvä printtilehti, monimediallinen verkkomedia ja juuri käynnistynyt Instagram.
Kubo suunnitteli yhdessä yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta ja kohtuuhintaista vuokra-asumista edistävän M2-Kotien kanssa monimediallisen M2-mediakonseptin vuosi sitten. M2-Kodit on myös vuokranantaja, sillä on M2-Koti-vuokrataloja 30 paikkakunnalla ympäri Suomen.
Lisätiedot: Luova johtaja, partner, Markus Frey
+358 40 5849258
markus.frey@kubo.fi
Kilpailun sivut ja lista voittajista: https://www.foliomag.com/go/2018-eddie-and-ozzie-awards
Kubo Creative Agency – www.kubo.fi – on vuonna 2013 perustettu visuaalinen ja strateginen sisältötoimisto. Olemme yli 10 henkilön joukko intohimoisia viestinnän, markkinoinnin, tarinankerronnan ja designin ammattilaisia. Ratkaisemme liiketoiminnan ongelmia sisältöjen, visuaalisuuden ja tarinankerronnan keinoin. Verkostossamme on tarkasti valittuja hyviä ja luotettavia kumppaneita, joista etsimme jokaiselle asiakkaallemme parhaat ja osaavimmat tekijät.
Markus
Frey
Don't try to be original. Be simple.
Lisää aiheesta Visuaalinen ilme
Tilaa uutiskirjeemme
Aina toisinaan suutarin lapsetkin saavat kengät. Silloin kannattaa olla kuulolla.