Folio Awards -kilpailussa juhlittiin jälleen Kubon asiakkaita
Kubon konseptoimat julkaisut menestyivät Folio Awards 2021 -kilpailussa, kun Wihuri Metro-tukun uudistettu Gastronomie-lehti ja Sanoma Tekniikkajulkaisuiden Ideat-julkaisu keräsivät kolme kunniamainintaa. Kovatasoisessa kansainvälisessä suunnittelukilpailussa palkitaan vuosittain digi- ja printtijulkaisuiden parhaimmistoa.
Wihuri Metro-tukun Gastronomie-lehti ravintola-alan ammattilaisille keräsi kunniamaininnat New Magazine Design- ja Cover Design -kategorioissa. Kubo uudisti lehden konseptin ja toteuttaa kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää julkaisua yhdessä Wihuri Metro-tukun tiimin kanssa.
“Gastronomie’n uudistusta suunnitellessamme nyrkkisääntönämme oli, että halusimme antaa ravintola-alan ammattilaisille heidän arvoisensa lehden. Uudistettu Gastronomie on ennen kaikkea manifesti alan tekijöille”, päätoimittaja Riikka Sundqvist sanoo.
Samassa parhaan kansisuunnittelun kategoriassa kunniamaininnan sai myös Kubon konseptoima ja taittama Sanoma Tekniikkajulkaisujen Ideat-liite.
“Vaativan päättäjäkohderyhmän tavoittamiseen ei ole oikoteitä. Visuaalisen toteutuksen on tuettava harkittuja sisältöjä, ja siinä sopivasti särmikäs Ideat-liitteemme on nyt onnistunut sekä tutkitusti että kisan kautta. Kubo on ollut visuaalinen kumppanimme konseptivaiheesta alkaen. Haluamme palvella parhaita, ja siksi tarvitsemme tekijöiksikin parhaat”, sanoo Sanoma Tekniikkajulkaisut Oy:n toimitusjohtaja Teemu Vehmaskoski.
Anna
Kurkela-Vilén
Lisää aiheesta Sisältöstrategia Sisältömarkkinointi
Printti pitää pintansa kun sen tekee hyvin.
Tilaa uutiskirjeemme
Aina toisinaan suutarin lapsetkin saavat kengät. Silloin kannattaa olla kuulolla.